PATWIST, PATWIST BLOG

PATWIST, PATWIST BLOG

19. 8. 2011

Slováci inšpirovali svet cez Facebook

Dnes som na PCSPACE.sk našiel zaujímavý článok s názvom Slováci inšpirovali svet cez Facebook. Píše sa v ňom o projekte MojaKrvnaSkupina.sk.

Zaraguza Digital pred časom spustila užitočný projekt Mojakrvnaskupina.sk, ktorého gro je postavené na aktivite - pasivite používateľov Facebooku. Koncept od slovenskej firmy prevzal už aj Izrael.
Projekt "Moja krvná skupina" funguje na Facebooku tak, že sú vytvorené stránky typu "Mám krvnú skupinu AB+", "Mám krvnú skupinu B+", "Mám krvnú skupinu A-"  a podobne. Vytvorila sa tak komunita ľudí, ktorí dávajú vedieť o svojej krvnej skupine a ak ju majú ojedinelú, umožnia zdravotníckym zariadeniam a súkromným osobám, aby ich cielene kontaktovali a navhli im darcovstvo. V súčasnosti počet priaznivcov presahuje úroveň 14 000.

0 komentárov: